Monday, February 20, 2012

ႀကြက္တြင္း


    စစ္ကိုင္းတိုင္း ကြန္ပ်ဴတာအသင္း၀င္ဖို႕အတြက္ ကၽြန္မတို႕ ေက်ာင္းကို ေထာက္ခံစာသြားေတာင္းတဲ့ေန႕ကေပါ့။ ကၽြန္မရယ္၊ ကၽြန္မသူငယ္ခ်င္း ေ၀မာရယ္၊ ကၽြန္မညီမေလး အိဖံုရယ္ ဆိုင္ကယ္ႏွစ္စီးနဲ႕ ေက်ာင္းကို သြားႀကပါတယ္။ေက်ာင္းေရာက္ေတာ့ ေထာက္ခံစာ အရင္မေတာင္းေသးဘဲ Module တန္းကိုသင္ေနတဲ့ ဆရာမေဒၚသင္းသင္းႏြယ္ဆီ သြားႀကတယ္။ ဆရာမက အတန္းသင္ေနတုန္းမို႕ ကၽြန္မတို႕က ဆရာမကို ေစာင့္ဦးမယ္ေၿပာၿပီး ကပ္ရက္ အခန္းထဲ သြားထိုင္ေနႀကပါတယ္။ ကၽြန္မတို႕ ေက်ာင္းဘက္မွာ ေဆာက္ေနတဲ့ GTC အေဆာက္အဦးႀကီးကိုႀကည့္ၿပီး ထင္ၿမင္ခ်က္ေတြေပးႀက၊ ခံစားခ်က္ေတြ ဖြင့္ေၿပာႀကနဲ႕ေပါ့။ အဲဒီအခ်ိန္မွာ ကၽြန္မက ထန္းပင္ေတြကို ႀကည့္မိသြားတဲ့အတြက္ သူတို႕ႏွစ္ေယာက္ကို ဟာသေၿပာလိုက္ပါတယ္။
          “ ငါတို႕ေက်ာင္းက ေယာက်္ားေလးေတြ ေဘာလံုးပြဲမွာ ရႈံုးေပမယ့္ ထန္းပင္တက္တာနဲ႕ ထန္းရည္ေသာက္တာေတာ့ ႏိုင္ေလာက္ပါတယ္။ ‘’
            ဒီမွာတင္ ကၽြန္မညီမကလည္း
            ‘ ဟုတ္တယ္။ဟုတ္တယ္။ သမီးတို႕ေက်ာင္းမွာ ႀကြက္တြင္းေတြ ရိွတယ္လို႕ ႀကားတယ္။ ‘
            ၿငိမ္ၿပီးနားေထာင္ေနတဲ့ ကၽြန္မသူငယ္ခ်င္းကလည္း အားက်မခံ ၀င္ေၿပာပါတယ္။ နားလည္မလိုလိုနဲ႕ ၀င္ေၿပာလိုက္တဲ့ သူ႕စကားေႀကာင့္ ကၽြန္မတို႕ ညီမႏွစ္ေယာက္ မ်က္ရည္က်ေအာင္ ရယ္ခဲ့ရပါတယ္။
            သူေၿပာလိုက္တာက
            ‘ ဟုတ္တယ္ဟ။ ႀကြက္တြင္းထဲကေန လယ္ႀကြက္ႀကီးေတြ ထြက္ထြက္လာတယ္။ အႀကီးႀကီးပဲ’ တဲ့ေလ။
မွွတ္ခ်က္။          ။ No.4,March , 2006 ရယ္စရာ မွာ မရယ္နဲ႕ က႑တြင္ ကသစ္(မံုရြာ-GCC) ကေလာင္နာမည္ၿဖင့္ ေဖာ္ၿပခံခဲ့ ရေသာစာမူၿဖစ္သည္။
            

No comments:

Post a Comment

စာဖတ္သူမ်ားရဲ႕ ကြန္႕မန္႕မ်ားဟာ စာေရးသူအတြက္ အားေဆးတစ္ခြက္ပါ။