Sunday, February 19, 2012

အေကာင္းဆံုးလက္ေဆာင္


2nd Yr Final Term အဂၤလိပ္စာေၿဖၿပီး ထြက္လာေတာ့ သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္က စာေရာက္ေနလို႕ဆိုၿပီး ယူလာေပးတယ္။ဘယ္သူလဲဆိုတဲ့ အေတြးက ကၽြန္မရင္ထဲ ခဏေတာ့ စိုးမိုးသြားတယ္။ ဟုတ္တယ္ေလ။ ကၽြန္မ သူငယ္ခ်င္းေတြက ကၽြန္မဆီ စာေရးရင္ ေက်ာင္းလိပ္စာနဲ႕ ဘယ္ေတာ့မွ ထည့္ေလ့မရိွႀကဘူး။ Pen Friend တစ္ေယာက္ၿဖစ္မယ္ဆိုတဲ့ အသိက ကၽြန္မရင္ထဲကို လႈပ္ရွားသြားေစတယ္။ စာကို ခ်က္ခ်င္းပဲ ေဖာက္ဖတ္ႀကည့္လိုက္တယ္။ သူ႕ကိုယ္သူလည္း မိတ္ဆက္ထားတယ္။ သူ႕နာမည္က ထိုက္ထိုက္သုန္တဲ့။ စာဆံုးသြားေတာ့ ကၽြန္မစိတ္မေကာင္းၿဖစ္သြားမိတယ္။ ကြန္ပ်ဴတာေကာလိပ္ တက္ေနႀကသူခ်င္းမို႕ သူက ကၽြန္မကို ပထမႏွစ္က ေက်ာင္းစာနဲ႕ ပတ္သက္ၿပီး မသိတာေလးေတြ အကူအညီေတာင္းထားတယ္။ စာၿပန္ရင္ မံုရြာကေန ၿမစ္ႀကီးနားကို (၂)ရက္နဲ႕ ဘယ္လိုမွ မေရာက္ႏိုင္မွန္းသိလို႕ စိတ္မေကာင္းၿဖစ္ရံုမွတစ္ပါး ဘာမွ လုပ္မေပးႏိုင္ခဲ့ဘူး။ စာေမးပြဲ ေၿဖေနစဥ္အတြင္းဆိုေတာ့ ကိုယ့္ေက်ာင္းစာေတြနဲ႕ အလုပ္ရႈပ္ေနခဲ့သလို သူ႕အတြက္လည္း စာေမးပြဲေၿဖႏိုင္ပါေစလို႕ ဆုေတာင္းေပးမိတယ္။ စာေမးပြဲၿပီးမွ သူ႕ဆီ စာၿပန္ၿဖစ္ခဲ့တယ္။
သူ႕ဆီက စာတစ္ေစာင္ထပ္ေရာက္လာတယ္။ ဒီတစ္ခါေတာ့ အိမ္လိပ္စာ ေပးထားတဲ့အတြက္ အိမ္လိပ္စာနဲ႕ ေရာက္လာပါတယ္။ ေက်ာင္းပိတ္ရက္ေတြအတြင္းဆိုေတာ့ တစ္ေယာက္နဲ႕ တစ္ေယာက္ ဆက္သြယ္ဖို႕ အိမ္လိပ္စာကသာ အဆင္ေၿပပါတယ္။ ကၽြန္မမွာ အဖိုးတန္တဲ့ Pen Friend တစ္ေယာက္ရၿပီ ၿဖစ္လို႕ ေပ်ာ္ရႊင္မိခဲ့တယ္။ ဘာလို႕လဲဆိုေတာ့ သူနဲ႕ ကၽြန္မဟာ ၀ါသနာခ်င္းတူလို႕ပါ။ စာေတြကို တရိႈက္မက္မက္ ဖတ္တတ္ၿပီး စာေရးဆရာၿဖစ္ခ်င္ႀကတယ္။ သူ႕ရဲ႕စာထဲမွာ အခုေခတ္လူငယ္ေတြရဲ႕ ၀တ္စားဆင္ယင္မႈအေပၚ ကၽြန္မရဲ႕ အၿမင္ကိုေမးထားတယ္။ ကၽြန္မကလည္း စာၿပန္လိုက္ပါတယ္။ ခုေခတ္ လူငယ္အခ်ိဳ႕ရဲ႕ ၀တ္စားဆင္ယင္မႈက တခါတေလ အရမ္းေဟာ့ေႀကာင္းနဲ႕ အၿမင္မေတာ္ေႀကာင္းစတဲ့ အၿမင္တခ်ိဳ႕နဲ႕ ကၽြန္မရဲ႕ ၀တ္စားဆင္ယင္ပံုကိုလည္း ေၿပာၿပလုိက္ပါတယ္။
တိုက္ဆိုင္လိုက္တာ။ သူနဲ႕ ကၽြန္မရဲ႕ ၀တ္စားဆင္ယင္ပံုက ေတာ္ေတာ့္ကို တူပါတယ္။ ေယာက်ၤားေလး၀တ္ ဂ်င္းေဘာင္းဘီကို ခံုမင္စြာ ၀တ္တတ္ႀကတယ္။ ရွပ္အက်ီၤကို ၿမတ္ႏိုးစြာ ၀တ္တယ္။ တစ္ခုပဲ ကြဲတယ္။ သူက T.Shirt ၀တ္တတ္ၿပီး ကၽြန္မက လံုး၀မ၀တ္ပါဘူး။ ေဘာင္းဘီက်ပ္က်ပ္၊အက်ီၤက်ပ္က်ပ္ေတြကို ႏွစ္ေယာက္စလံုး သေဘာမက်ႀကပါဘူး။ ေယာက်ၤားေလးလို ၀တ္ရတာ အရမ္းႀကိဳက္ၿပီး ထဘီ၀တ္ရတာကိုေတာ့ ကၽြန္မတို႕ အရမ္းစိတ္ပ်က္ႀကတယ္။
သူက Hip Hop သီခ်င္းေတြ၊ Rap ေတြကို ရင္ခုန္ၿပီး ကၽြန္မကေတာ့ သီခ်င္းေအးေအးေလးေတြပဲ ႏွစ္ၿခိဳက္တယ္။ ဘယ္Music က ပိုေကာင္းတယ္ဆိုၿပီးေတာ့လည္း မၿငင္းခံုႀကဘူး။ တစ္ေယာက္အႀကိဳက္ကို တစ္ေယာက္နားလည္ေပးႏိုင္ႀကတယ္။
ေနာက္ၿပီး ဆရာႀကီး ၿမသန္းတင့္ရဲ႕ ေလရူးသုန္သုန္ထဲက မီလာနီဆိုတဲ့ ဇာတ္ေကာင္ကို ကၽြန္မတို႕ အရမ္းသေဘာက်ႀကတယ္။ အရမ္းေလးစားႀကတယ္။ အက္ရွေလကိုေတာ့ မၿပတ္သားတဲ့သူ ၊ကိုယ့္ကိုယ္ကို မသိတဲ့သူလို႕ ယူဆႀကတယ္။ စကားလက္အိုဟာရာကိုေတာ့ မာယာမ်ားၿပီး ေလာကဓံကို ႀကံ့ႀကံ့ခံရင္ဆိုင္ႏိုင္ သူလို႕ထင္ၿမင္ႀကတယ္။ ရက္ဘက္တလာကိုေတာ့ အေၿခအေနနဲ႕ အခ်ိန္အခါကို သိတဲ့သူ၊ တစ္ကိုယ္ေကာင္းဆန္တယ္ထင္ရေပမယ့္ သမီးရဲ႕ ဖခင္ေကာင္းတစ္ေယာက္အၿဖစ္ မွတ္ခ်က္ခ်ႀကတယ္။ ဆရာႀကီး ေအာင္သင္းရဲ႕ ေဆာင္းပါးေတြကို ႏွစ္ႏွစ္ၿခိဳက္ၿခိဳက္ ဖတ္ႀကတယ္။ အႀကိဳက္ဆံုး စာေရးဆရာေတြမွာေတာ့ သူနဲ႕နည္းနည္းကြဲတယ္။ သူက ဆရာမ မိုးမုိး(အင္းလ်ား)၊ဆရာမ မစႏၵာ ၊ ဆရာေသာ္တာေဆြ၊ ဆရာႀကီး ေရႊဥေဒါင္း၊ ဆရာမ ၀င္း၀င္းလတ္ ၊ ဆရာမ ႀကည္ေအး၊ ဆရာ တကၠသိုလ္ ဘုန္းႏိုင္တို႕ကို အရမ္းသေဘာက်တယ္။ ကၽြန္မကေတာ့ ဆရာမႀကီး ဂ်ာနယ္ေက်ာ္ မမေလး၊ ဆရာႀကီးၿမသန္းတင့္၊ ဆရာေအာင္သင္း၊ ဆရာ ေဇာဂ်ီ၊ ဆရာႀကီး ေရႊဥေဒါင္း၊ဆရာမ မစႏၵာ တို႕ကို အရမ္းေလးစား အားက်မိတယ္။ စာအုပ္တစ္အုပ္ ဖတ္ၿပီးတိုင္း ကိုယ့္ရဲ႕အၿမင္ကို ေဆြးေႏြးႀကတယ္။ ဘယ္စာအုပ္ဖတ္သင့္တယ္လို႕ လမ္းညႊန္ႀကတယ္။
ကၽြန္မတို႕ ႏွစ္ေယာက္လံုး စာဖတ္၀ါသနာပါတာအၿပင္ စာအုပ္စုတာလည္း ရူးသြပ္ႀကတယ္။ စာအုပ္ေတြကို ပိုင္ဆိုင္လိုက္ရရင္ပဲ ပီတိၿဖစ္သြားတဲ့ စိတ္ဓာတ္ခ်င္းလည္း တူညီႀကပါတယ္။ ကိုယ္ပိုင္ စာအုပ္ဆိုင္ႀကီး ဖြင့္ႏိုင္ဖို႕လည္း အိပ္မက္မက္ႀကတယ္။ လူေတြ အသိဥာဏ္တိုးပြားေစဖို႕ ကိုယ့္ၿမိဳ႕ ကိုယ့္ရြာမွာ Library တစ္ခုတည္ေထာင္ခ်င္တဲ့ ဆႏၵကလည္း ကၽြန္မတို႕ရဲ႕ စိတ္မွာ ကိန္းေအာင္းေနပါတယ္။ စီးပြားေရးလုပ္ရမွာကို မုန္းၿပီး ပညာနဲ႕ပဲ အသက္ေမြးခ်င္ႀကတယ္။ ပညာကို ၿပန္ၿဖန္႕ေ၀ခ်င္ႀကတယ္။
အသက္အရြယ္မတူေပမယ့္ သူဟာ ကၽြန္မအတြက္ မိတ္ေဆြေကာင္း တစ္ေယာက္ပါ။ ကၽြန္မကိုယ္တိုင္လည္း သူ႕အတြက္ မိတ္ေဆြေကာင္းတစ္ေယာက္ၿဖစ္မယ္လို႕ ယံုႀကည္ပါတယ္။ သူက ကၽြန္မကို ရွာေဖြရင္း ေတြ႕ရိွခဲ့တယ္။ ကၽြန္မကေတာ့ သူ႕ကို မရွာေဖြဘဲ ေတြ႕ရိွခဲ့တယ္။ ဘာပဲၿဖစ္ၿဖစ္ ကၽြန္မတို႕ ႏွစ္ေယာက္ရဲ႕ ေတြ႕ဆံုမႈအတြက္ ကံႀကမၼာကို ထာ၀ရ ေက်းဇူးတင္ေနမွာပါ။ တကယ္ေတာ့ ကိုယ္နဲ႕ စိတ္တူကိုယ္တူ ၊ ၀ါသနာတူတဲ့ မိ္တ္ေဆြေကာင္းတစ္ေယာက္ ရထားတာဟာ လူတစ္ေယာက္အတြက္ အေကာင္းဆံုးလက္ေဆာင္ လက္၀ယ္ပိုင္ဆိုင္ထားၿခင္းပဲ ၿဖစ္ပါေတာ့တယ္။
PS . Pen Friend ညီမေလး ထိုက္ထိုက္သုန္အတြက္ အမွတ္တရ
မွတ္ခ်က္။          ။ No.67,Beauty Magazine September 2005  Youth Forum က႑တြင္ ေဖာ္ၿပခံရေသာ စာမူၿဖစ္သည္။

2 comments:

  1. Time pass away but friendship ever stands.

    ReplyDelete
  2. သစ္သစ္ေမာင္February 26, 2012 at 6:43 PM

    စာဖတ္သြားပါတယ္။

    ReplyDelete

စာဖတ္သူမ်ားရဲ႕ ကြန္႕မန္႕မ်ားဟာ စာေရးသူအတြက္ အားေဆးတစ္ခြက္ပါ။